lamanya…

salam,
lama betul aku x post pape entry,huhu…dah sebulan dah…
aku nk post, tapi aku selalu je xdapat pikir nk post apa…
hm,aku tgah tgu kelas sterusnya ni,kul 3.30 ptg nnt…ada lagi sejam,so on9 jap la…hajat hati aku nk rest, tapi ramai plak org kat surau ni,so terpaksa la gagahkan diri supaya bertahan…
apa yang wat aku letih ni sebab dah 2 hari aku tido kul 5 pagi…oh no…letih sangat2…semalam aku berjaga sbb baca coretan soaljawab tentang Islam…terlalu banyak yang aku nk tau smpai aku xsanggup nk stop baca…tapi memandangkan ada 100 page lagi file format pdf 2 yang aku lum baca, so aku tangguhkan dulu…InsyaAllah aku akan habiskan dalam waktu terdekat ni…
aku out dulu, betri xbape banyak dah ni…nnt aku jenguk2 g blog aku ni ek,hehe…tata

Leave a Reply

