gambo2 PD

salam,
ni gambar2 kami di PD..takde banyak yang menarik, tapi boleh la layan…have fun…

love this kinda tree...

Queen of Durian

my lovey dovey cousin

sejak pegi PD ni aku asyik tangkap gambo je…tapi masalahnya, senyuman aku dah tak semanis dulu..chewah, aku ni manis ke? hm, masalah bertimbun2, mana nak manis dah, asyik fikir masalah je kan..
pagi nanti nak balik kampung cousin aku di Teluk Intan, Perak.. sekarang aku tunggu match Brazil jam 2.30 a.m japg, padahal kepala dah berat, huhu… takpe, demi Brazil aku sanggup tido dalam keta esok, haha…wait for another updates from me ya, da…

Leave a Reply

