cari pasal

salam,

nape la minah 2 nak cari pasal dengan aku lagi…persahabatan kami dah hampir ok dah, tetiba dia mulakan balik…dia bengang kot sebab aku slalu post pasal si dia kat fb aku…sudah2 la, terima la hakikatnya, kami dah bersama lama dah…aku bukan khianati kau, dia sygkn aku, dan aku sygkan dia…aku tak rampas dia dari kau pun…dia tak pernah jadi milik mana2 perempuan expect mak dia…adoi…tlg la jgn rosakkan hubungan persahabatan kita…
kalau mcm ni la, watpe kita nk rancngkan reunion group kita? buang masa, buang tenaga, buang duit…last2 pakat2 p dengan muka masam mencuka…nk epi apanya?
kau dah berjaya dengan hidup kau…kau dah ada keja yg baik, npe masih tak puas hati ngn aku? ke aku ni cntik sangat?hu…aku tau la semua laki yg pernah hadir dalam hidup kau 2 hadir jugak dalam hidup aku…aku xmintak pon…aku tak pedulikan dorng pon…dalam hati aku cuma ada dia…dia!!!dan maafkan aku sebab dah letakkan dia dalam hati aku…dia ikhlas sygkan aku, dan aku nampak keikhlasan dan kesungguhan dia…salahkan aku terima dia setelah dia dah bersungguh2 tunjukkan kesungguhan dia? kau akan jumpa lelaki yang terbaik untuk kau, yang terima kau seadanya…percaya la…tlg doakan hubungan kami berjalan baik sehingga ke akhirat sana…tolonglah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s