hujan rindu…

salam,
rindu sgt pada si dia…bila la dapat jumpa lagi..dia demam dan selsema, suara pon semacam je tadi, konon hensem la 2,haha… mst dia pon perlukan aku skrg ni…nnt kita jumpa ye, miss u damn much..
dah 3 malam 2 hari ujan lebat turun menimpa bumi, bersama rahmatnya yang tersendiri…walaupun kesejukan, dan susah nk bergerak kemana2, aku bersyukur dengan semua ni.. sekurang2nya aku ingat bila time kemarau nanti, kami akan memerlukan hujan…bersyukurlah dengan apa yang dikurniakan…
dah lama tak update blog ni…aku tulis dalam lappy aku, tp malas nk post..biar la ia terus je dalam lappy aku…
hm, pada seseorng yang pernah ada dalam hati aku tu, aku doakan semoga kau bahagia… tak perlu la berikan reason kat i knp you mintak num fon member i…i dah relakan u…i cuma sygkan dia skrg…dia lelaki terbaik yg boleh terima i seadanya…
aku harap sok dapat la pegi expo, nk tgok syahir wat psembahan..alangkah bagusnya kalau dia ada bersama kan..kesian dia berseorangan dirumah sewa, jauh pulak dari aku…nanti kita jumpa ye yayang…
perkahwinan idaman
credit : photoaura.net

Leave a Reply

