i love all of u…sampai bila2 <3

Salam,
hadoi, dah lama x update, sunyi plak blog aku ni…
asalnya aku lum rasa nk update, ntah kenapa sekarang aku jadi malas membaca dan menaip, termasuk la update blog ni…
em, aku letak la pic ‘AM’ kat wallpaper lappy aku, dan tersenyum2 la aku tgok dia…
tup2 bila aku bukak blog abang aku, aku tergamam baca bio yang dia tulis pasal kawan2 dia termasuk aku. memang sungguh aku tak sangka.. terharu sangat.. tumpah air mata aku…
ini yang dia tulis tentang aku

“nanie
ni adek aku . die jugak twin aku . xsme kn muke ktowng . jantina pun xsme . ekeke . aku keding sbb kongsi dgn die la . haha . guraw sajaa . ni la satu2nye adek yg aku ade , yg byk tlg aku ble aku kesempitan . pdhal die pown nga stdy lagikk . huhu . wlaupun die ske mnyakat aku , aku ttp sygkn die . dr kcik smpai bsar aku mngalah untuk die . aku hrap die success dlm stdy die . die lbey layak ntk brjaya , so aku beri laluan untuk die truskn cita2 die . die je hrapan fmly ktowng . adek , kaw jgn hmpakn hrapan fmly k . i lurve u kepenk”

dan dia letakkan pic aku yang ni

uwa…terharunya…aku xpenah pon ckp aku syg dorang or pape jela..aku ni jenis keras hati, susah nk cakap aku sayang or suka sesapa. dia tu lelaki, leh pulak dia post kat blog dia camtu,hu.. blog ni pon aku tak war2kan, sebabnya aku taknak orang tau pe aku rasa,hu..

even aku xpnah ckp, aku sbenarnya sgt sygkan dorng smua. dorng la hidup aku. dorang la yang aku ada selepas mama dan abah tinggalkan kami. aku sayang korang smua…

nanti kalau rajin aku update lagi. sekarang bilik aku dah dapat internet connection, so lebih mudah la..

ok, semoga berjumpa lagi…

Leave a Reply

