kenapa ye?

Salam,

hai semua..
aku sebenarnya kepenatan ni. hari ni outing dengan member2, p tgok wayang dan jalan2 smpai petang. kami balik tadi naik bas last dah. alhamdulillah kami tak terlepas bas tu. kami smpai uni waktu orang tengah azan isyak.

actually, aku bukan nak cerita pasal ni.
aku nak cerita pasal sorang mamat yang pernah ada kat hati aku jugak la. tak tau la banyak mana peratusan yang dihuni, tapi cukup untuk buat aku terasa kehilangan.

dah agak lama (dalam 2 minggu je) aku tak berhubung dengan dia. aku faham dia busy kebelakangan ni. aku tak kisah pon. aku bukanlah sesapa pada dia, dan dia jugak bukanlah sesapa pada aku kan…
tetiba hari ni dia chat dengan aku kat fb. nak kata aku happy tu xde la sangat. chat pon skejap je, sebab dia cakap dia letih, dan banyak keja nak buat. waktu tengah chat tu, dia ‘like’ satu pic aku. aku pon tertanya2 la pic mana. hm, betul tanggapan aku, dia like pic aku ngn budak pompuan 2. dalam banyak2 pic aku, dia cuma like pic 2. aku tau dia rapat ngan girl tu. dulu aku tak ske la, tapi skrg aku dah tak kisah. suka hati kau la nak bekenan kat member aku sendiri pon. aku dah ada penghuni dihati ni. kau buat la sesuka hati kau..

ops, sorry, bahasa aku agak kasar. aku sememangnya kasar,hu..

tapi aku tak bermaksud nak tunjukkan aku benci dia tau pape. dia tetap kawan aku yang rapat dengan aku. aku doakan dia baik2 saja dan berjaya dalam hidup dia, dan semoga dia temui seseorang yang betul2 sesuai dengan dia.
aku pon tak tau dah apa yang aku taip ni. aku letih sangat2 ni. nanti la aku check balik ye..
sekian untuk malam ni

selamat malam

zzzzzzzzzzzzzzzzz………….

Leave a Reply

