menangis lagi…

Assalamualaikum,

aku nanges lagi walaupun cuma sikit je..
aku terasa dengan bahasa kasar sorang member…
sebelum ni, aku rasa dia la kawan baik aku…
memula aku dah pasan, dia makin sinis dengan aku…tapi aku tahan je…
tapi petang tadi, bila kuar sekali lagi bahasa kasar dia pada aku, memang aku dah tak tahan dengan sikap kurang ajar dia..memang la aku ni kawan dia, tapi sila la jaga bahasa tu sama… aku bukannya babu kau..
xpe la, aku dah maafkan dia…cuma aku rasa aku belum bersedia nak cakap banyak dengan dia, termasuk jugak kawan kami sorang lagi…
dari malam aku pegi bilik budak tu untuk buat tugasan lagi, aku dah nampak dia macam tak suka kat aku..
hari berganti hari, makin ketara sikap dia pada aku..
dia tak peduli pun kalau aku cakap dengan dia..
dan tadi, 2 kali aku ckp dengan dia, bertanyakan benda yang sama. dia diam tak berkutik, macam tak dengar apa aku cakap. padahal jarak antara kami cuma antara 3-4 jengkal je…
tak pe la, aku terima je..korang menzalimi aku kan? xpe2, korang akan terima balasannya satu hari nanti.. walaupun bukan aku yang membalasnya, Yang Maha Esa yang akan membalasnya…
terima kasih atas layanan korang semua pada aku…

sekian…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s