nape ngan aku ni =(

assalamualaikum…

aku sendiri tak tau kenapa dengan aku,hu..
dah banyak hari aku rasa sedih..
semalam lepas cakap dengan by, aku rasa lega sket..tapi malam ni by tdo awal pulak,hu..
n tadi, bila chat dengan adik aku, dia pon tanya pasal pompuan tu…
asyik2 pompuan 2, sket2 pompuan tu…smua org suka pompuan tu…
dah la semalam sorang budak laki dok provok aku, cakap aku ada self interest yang mengaitkan member dia, aku, dan pompuan tu…
hey, tolong sket ek, aku tak ingin pon dekat kawan kau tu, dan x ingin pon nak kianat kawan aku sendiri…
aku tau la aku ni kasar, korang lagi suka pompuan tu…tapi tak payah la nak sebut pasal dia dengan aku..jelik tau tak…sket2 dia.. kalau korang nak sangat dengan dia, tolong jangan libatkan aku…
harap maklum…
dan perasaan aku yang tak berapa elok ni xde kena mengena dengan pompuan yang korang suka sangat tu…
for those yang concern pasal aku, thx 4 being my friend..
but 4 me,no one understand me better than my by…
by…i miss you…
and if u pon nak tanya banyak2 pasal pompuan tu jugak, sila la amek tiket untuk jadi laki simpanan dia yang entah ke berapa ye…
sekian…

One thought on “nape ngan aku ni =(

Leave a Reply

