pengapit ke pengantin?pengapit pengantin laaa~~~

Assalamualaikum,

hai, hai, hai…
dah lama kita tak jumpa kan..
entah kenapa tetiba aku rasa nak upload pic kawan aku kahwin bulan 12 aritu…
FYI, waktu tu aku jadi pengapit dia,hehe…dan adik lelaki dia jadi pengapit pengantin lelaki…
nak dijadikan cerita, sewaktu hari nikah tu, aku ikut dia untuk makeup dan bersiap dengan persalinan nikah..
waktu kawan aku ni masuk ke bilik makeup, aku pon saja la nk p jenguk, tgok cara mak andam tu makeup…
almaklumlah, aku ni kan tak reti makeup.. memang aku selekeh la waktu tu, langsung tak makeup, pakai bedak je, xde base apa langsung kot? semua harta benda aku (krim, foundation, compact powder, makeup kit) tertinggal kat hostel. aku balik rumah lenggang kangkung je. so apa lagi, hari nikah tu mula la mencari kesana sini, xde benda nak conteng kat muka,hu😦 last2 pakai jela bedak mak aku,hoho…
ok2, continue kepada cerita kawan aku yang di makeup tadi…waktu aku jenguk 2, aku kena bambu ngn mak andam 2… ayat dia lebih kurang gini la
” adik tunggu kat luar ye, pengapit tak boleh tengok”
adoyai, takut hilang seri kawan aku tu ke? takkan hilang la seri pengantin… dan hasilnya, memang dia sgt2 gorgeous!!! kami sendiri terpana tengok hasilnya…dan aku? hu…pucat😦

di hari persandinganmu =)

Leave a Reply

