pedih…

Assalamualaikum…

dah lama tak post pape dalam ni,malas..
tapi pe yang jadi malam ni buat aku nak luahkan kesedihan aku,hu
dah lama kami xde krisis cmni..pedihnya rasa bila dia tak percayakan aku, bila dia tanya samada aku sukakan lelaki lain..mana perginya kepercayaan dia pada aku selama ni?kalau etul dia percayakan aku, dia takkan ragui aku macam tu sekali…
murahnya air mata aku..dah berhari-hari menangis disebabkan dia..layak ke dia untuk air mata ni?Ya Allah, kenapa dia sanggup tanya aku macam tu,huhu…
aku tau 2-3 hari lagi aku akan lupakan apa yang kami sembangkan malam ni.. aku bukanlah org yang jenis suka ingat kesedihan lalu, melainkan ianya terlalu berat untuk aku..
kalau ada jodoh kami, semoga hubungan kami dilindungi dah dirahmati, amin..jauhkan perasaan2 yang tak baik dalam hati kami..satukanlah hati kami seperti Kau satukan Muhammad SAW dan Khadijah, Yusuf dan Zulaikha…amin….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s