Archive | April 2011

terima kasih sahabat

terima kasih sahabat,
kerana melukakan hatiku…
terima kasih sahabat,
kerana membenci aku…
terima kasih sahabat,
kerana mahu membuangku dari hidupmu…
terima kasih jua,
kerana tidak mempedulikanku…
terima kasih sekali lagi,
kerana mahukan aku menyesal mengenalimu…
terima kasih,
kerana tidak menghargai perasaanku……..
terima kasih,
kerana merampas kegembiraanku, kebahagiaanku
terima kasih yang tak terhingga,
kerana meragut senyuman dari wajahku…
terima kasih untuk segalanya……
meskipun aku terlalu terluka dan kecewa dengan semua ini,
aku takkan membuangmu dari hidupku,
kerna kamu,
sahabat yang pernah menggembirakan aku..,
semoga kau berbahagia selamanya….
maafkan aku atas segalanya…
semoga hidupmu tidak lagi malap seperti dulu ketika aku bersamamu…
selamat tinggal…..sahabat…….

kenapa aku rasa nak menangis

Assalamualaikum,

dah lama nampaknya aku x menulis dalam ni..dah hampir sebulan…susah betul nk log masuk ke wordpress ni,hu…
actually, aku nk post jugak kali ni..
beberapa mgu ni aku memng dah sedih sebab dapat tau DIA akan bertunang…
dan tadi, aku baru je tgok sedikit video pertunangan dia..
sedihnya hati tak terhingga..dengan mudah air mata aku keluar..
kenapa sampai cmtu sekali?sedangkan aku x kenal dia…
Ya Allah, besarnya dugaanmu pada hatiku ini…
jauhkanlah dia dari hatiku ni, sesungguhnya dia bukan untukku Ya Allah…
aku doakan semoga dia bahagia bersama pilihannya…
ternyata dia sgt2 gembira dengan pertunangan tu…wajah dia teramat ceria…tapi melihat senyumannya, hati aku pulak yang terluka 😦
apapon, semoga dia bahagia…
dan semoga aku menemui kebahagiaan aku…
aku akan cuba jauhkan hati aku dari dia…
pergi!!!!!!!!!!!pergi!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku akan cuba sedaya mungkin membuang dia dari hatiku 😦
selamat malam…