exam mood

Assalamualaikum,

3 mgu ni kami berada dalam mood exam…so korang mesti faham macam mana rasanya kan? walaupun aku suka membaca, tapi jauh sekali nak baca buku2 ni,hehe…
anyway, bukan nak cerita sangat pasal exam. tapi lebih kepada minah tu..
hm, aku harap dia memang bahagia dengan hidup dia sekarang..
apa la yang dia rasa sekarang ye? bahagia gamaknya? maklum lah, orang dah ada pakwe,haha…
aku doakan dia terus bahagia…aku tak nak putuskan silaturrahim kami sebagai saudara seislam..
memang aku masih rasa sikit tak puas hati pada dia, dengan sikap dia yang lepas tangan, dan rasa terbeban dengan semua ni…
tapi bagus jugak tu, dia nak cari kegembiraan dia..gembira tu bagus kan, utk kesihatan diri jugak..
aku bertekad akan cari kegembiraan aku!!!!!!!!!!!!!!!!!
dh, jom study…nanti aku update lagi ok…
bye…

aku sayang kau,haha

Leave a Reply

