rasa macam nak tampar je pompuan 2

Assalamualaikum,

aku memang tak leh nak tahan la kalau bab pompuan 2…panas je hati aku..
memang aku rasa macam nak lempang laju2 je..
pesal la ayat dia selalu menyakitkan hati aku?
hei, kalau ye pon baru temui cinta, tak payah la asyik nak post pasal cinta je..aku pon tak kemaruk macam kau pon…
adoi, kau kawen la cepat2, xde nak seksa jiwa aku..
semoga kau betul2 bahagia ye…
kan aku dah cakap dlu…pompuan yang baik untuk laki yang baik…
and now i can see that dia baik untuk kau…
so?ngaku jela pompuan oi!!!!!!!!! xperlu nak selindungkan dari orang lain…meluat betul la aku…adoyai…
ok la…wat habis ilmu yang aku baca je dok marah2 ni…tido lagi bagus…
bye…

Leave a Reply

