wifi yang sangat slow

Assalamualaikum,
dah lama jugak aku tak post dalam ni…keinginan untuk meluahkan perasaan tu berkobar-kobar, tetapi line wifi tak mengizinkan…
susah betul untuk aku log masuk ke akaun wordpress ni…
anyway, aku pun dah lupa apa yang aku nak luahkan sebelum ni…
sekarang ni aku tengah final exam…in 4 hours lagi, aku akan sit for last paper…wish me best of luck k…
hm, semua orang nak tau tak pasal girl 2?
hehe…kemarin one of our best friend text me…she ask me whether aku dah tengok pic pakwe girl 2…she also told me the name of the guy..
anyway, aku tak terkejut sangat sebab sebelum ni aku memng dah agak ada something antara mereka berdua…and i’m happy for them…
sesungguhnya, aku rindu pada kawan aku tu…aku nak je tegur dia..tapi dia sendiri macam nak mengelak, so apa lagi yang aku boleh buat kan…wish her happy until the end of time…plz forgive me for whatever had happen between both of us k…i always remember u and love u as my friend…
em, pasal cik abang sayang saya tu pulak?hehe…he’s fine, as always…dia dah resign dari kerja lama dekat kerteh tu…he got new job, which he really hope for that job…alhamdulillah…nampaknya harapanku untuk jumpa dia cuti semester ni akan tertahan sementara waktu…takpe2, i akan bersabar for u dear…kita mesti boleh laluinya, selagi kita teguhkan hati kita, insyaAllah…dan i pray the best for u my dear..jangan menggatal kat tempat orang tau.ingat awak tu dah ada yang punya.awak menggatal siap la.semoga kerja yang awak pilih ni sememangnya yang terbaik untuk masa depan awak, dan insyaAllah untuk masa depan kita bersama❤ hehehe…
ok la. aku nak sambung study. nanti aku update lagi ye…
love…
jienani…

Leave a Reply

