nothing to say…..i’m just………..bored :(

Assalamualaikum…

hye all…apa khabar semua?

esok takde class, tp ada program under SPRUUM (suruhanjaya pencegahan rasuah). kalau ikutkan hati, aku memang malas nak pegi. aku nak rehat je kat bilik sepanjang hari. tapi disebabkan sira is provided, so aku nak pegi. ceh, sebab sira je? sira tu apa? entah, aku pun tak pasti. macam merit gitu la…

hm, nak cerita apa lagi ye?

actually, aku bosan…

ye, bosan….

B
O
S
A
N

…………………..

bosan sebab apa?

mana la aku tau…
kalau aku tau, takde la aku jadi bosan, kan?

tapi aku rasa, sebab dia kot…

sapa?

cik abang tu la…

kenapa?

hm, sebab…em…malas nak gitau….

hm ,yela, aku bgtau…

actually camni….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku rindukan dia kot?
entah la…aku sendiri pun tak tau…
aku bukan rindukan dia sangat…
aku cuma rindu nak cakap dengan dia…
kami ni dah la jauh, jarang sangat2 jumpa…
memang aku sedih…
aku sedih sangat2…
tapi aku tahan…
dah tu, nak cakap fon pun susah…
susah sangat ke untuk call?
hm…

biar la…

aku sendiri tak tau sampai bila aku sanggup bertahan…

just wait and see…

rasa nak nanges tapi tahan je...sabar duhai hati...

hanya tu untuk kali ni…jom tido…selamat malam…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

One thought on “nothing to say…..i’m just………..bored :(

Leave a Reply

