dulu ia rahsia aku, kini ia rahsia kami…

Assalamualaikum,

tak tau macam mana nak mulakan…

blog ni jadi tempat luahan perasaan aku, luahan yang aku xnak sesiapa pun tahu. aku susah nak percayakan sesiapa, aku susah nak ceritakan kepada manusia…

Image

memang dari dulu, aku sangat suka tulis diari. bila aku sedih, bila aku marah, bila aku menangis, diari akan jadi tempat aku luahkan perasaan aku.

Image

tapi sekarang, kebanyakannya aku luahkan di sini, melainkan kalau internet problem or whatsoever…aku rasa xde orang pon yang tau pasal blog ni, sebab aku cuma  mahu ia jadi rahsia hati aku…tapi sekarang tak lagi…

sekarang, en. syg pon baca blog ni. ye, aku yang suruh!!! maunya aku tak suruh, blog ni jadi tempat luahan hati aku, sedangkan byk perkara dia xtahu pasal aku!!!

kami jauh, xbyk benda aku dapat kongsi dengan dia…blog ni la medium aku nak ceritakan segalanya…blog ni la jadi kawan baik aku walaupun kadang2 aku tinggalkan berbulan2,hahaha…

nak menulis ni kena ikut mood jugak kan?

sekarang mood aku tengah baik, sebab en.syg dah baca blog ni, dan dah tau tentang aku,hahaha

HAPPY!!!

tapi…

ada satu perkara yang aku lupa…

bila dia baca blog ni, automatik aku kantoi!!!

hahaha…

yela, byk kot aku cerita pasal perasaan aku dalam ni…termasuklah pasal budak yang aku suka, hahaha…

kesian dia…lepas baca blog aku baru2 ni, dia tanya ‘awak ada suka orang lain ke?’

alamak, apa aku nak jawab ni,huhu…

aku pon lupa dah apa yang aku tulis dalam ni,hahaha

bantai jela jawab, base on 1 cerita je, iaitu tentang mimpi aku dulu…

tup2, bila aku baca balik blog ni, byk upanya perkara yang boleh buat dia sedih, buat dia terasa, buat dia rasa aku tak setia,huhu…

en.syg, orang cuma luahkan apa orang rasa jela…kalau nak luahkan kat awak, mesti awak merajuk,hehehe…

jgn sedih2 tau…orang syg awak je🙂

Image

Leave a Reply

