DIY : teaser : bunga stokin lagi

Assalamualaikum,

 

terpaksa bagi teaser lagi, sebab proses pembuatan bunga stokin dihentikan sementara waktu. bila kemalasan melanda macam ni la jadinya,huhu…

 

bila rajin buat bukan main banyak lagi. waktu buat dulu org tak tangkap gambar pon. cuma tangkap gambar bila dah siap. so takde la gambar proses pembuatan tu. dah tu macam mana nak bagi tutorial kan..huhu… gambar bunga stokin tu pun tak banyak sebenarnya. ni orang tunjuk gambar bunga stokin yang org buat dan jugak kawan org, Ida, buat.

 

orang yang ajar cik ida ni buat bunga stokin ni. tup2 dia buat lagi byk dr orang. tapi yang sebenarnya ida potong dawai je, mak dia yang buat proses2 lain,hehe…lawak la ida ni🙂

 

ok, ni beberapa keping gambar bunga stokin yang kami buat. lain kali orang letak tutorial. janji,hehehe…

ni yang org buat

Image

ni yang cik ida buat

Image

lagi

Image

dan lagi

Image

Cantik tak,hehehe… orang baru belajar je. Tapi org sgt puas hati… Cuma kena tingkatkan usaha la…

Wish me luck🙂

GAMBATEH!!! hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s