wedges cantik!!! rambang mata

Assalamualaikum,

hati kepingin wedges…wedges oh wedges, come to mama…

orang memang tak suka pakai heels, wedges tinggi2 pon tak suke…cukup la setakat 2 inci je. sakit kaki pakai tinggi2..jangan menyeksa diri semata2 nak cantik ok…pakai setakat yang mampu hehe…

jatuh cinta dengan wedges ni

Image

lama dah kot berkenan dengan design ni. tapi tak dapat lagi. padahal ni design lama dah kot. ada je jual on9, tapi tinggi ya amat…taknak la i menyeksa kakiku ni…

lagi 1 wedges yang membuatkan orang jatuh cinta adalah yang iniImage

wahhhhh cantiknya…meleleh air liur ok…orang suka kasut/sandal yang kemas, yang ada tali di belakang, so boleh menyokong kaki. takde la kasut/sandal tu nak tercabut bila jalan. rasa selamat la sikit. kalau yang takde tali belakang tu mudah je terkeluar kalau tersadung.

tunggu daku ye wedges…nanti daku terjah kedai2 kasut untuk mencari kamu…

till then, c ya🙂

2 thoughts on “wedges cantik!!! rambang mata

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s