i’m 25!!!!

Assalamualaikum,

tak tahu macam mana nak mulakan hehe…

hari ni genapkan umur orang 25 tahun. happy birthday to me, and happy birthday to my twin too🙂 yes, orang ada kembar, kembar lelaki🙂

tepat 12 tengah malam, kami berlumba2 untuk hantar mesej ucapan selamat hari lahir.sweet kan?hehe… semalam orang cuma sempat ucapkan ‘happy birthday twin!!!’..pada waktu yang sama mesej dari dia pun masuk, panjang berjela…mesej orang pendek seketot hehe…tapi xpe, yang penting dapat hantar tepat pukul 12 kannnn🙂

selain dari tu, banyak jugak dapat mesej ucapan hari lahir. mostly ucapkan ‘semoga panjang umur, murah rezeki, dan semoga cepat kawen!!!’….pergh ucapan korang, mantap tau tak hahaha…terima kasih atas semua ucapan tu…umur ni makin berkurang, bukan makin panjang. so doakanlah orang sihat sejahtera sentiasa…dan pada yang ucapkan semoga cepat kawen, thanks banyak2!!! suka sangat doa korang yang tu hehe…insyaAllah, kalau Allah dah tetapkan orang kawen di usia ni, kawen la orang…kalau tak, tahun depan korang doakan macam tu lagi ok hehe…

wah dah tua rupanya orang ni, tak sangka. cepat je masa berlalu. masih teringat2 zaman kanak2 dulu, zaman sekolah, zaman belajar…cepatnya…

orang takde azam baru di usia baru ni…masih dengan azam lama, untuk perbaiki diri menjadi lebih baik..belum terfikir tentang azam baru…doakan orang sejahtera dunia dan akhirat, dirahmati Allah, sentiasa di jalan yang benar, dikurniakan kesihatan yang baik, dan cepat bertemu jodoh ok🙂 in sha Allah….amiiinnnn….

terima kasih sudi baca dan aminkan doa orang hehe…

mood : HAPPY!!!!!!!!!!!!

c ya🙂

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s