DIY: next project-shawl halfmoon 2 layer or shawl halfmoon paddlepop?

Assalamualaikum,

hye all…

dah lama tak DIY..rindunya nk buat shawl halfmoon lagi…dah lama teringin nk buat shawl halfmoon 2 layer, tapi masalahnya tak jumpa kedai yang boleh jahit bahagian atas tudung tu. tapi kali ni nekad nak buat. kena cuba jugak. kalau tak boleh jahit pakai mesin biasa, suruh je kedai tu jahit halus terus kan…

sekarang ada 2 idea. sama ada nak buat shawl halfmoon paddlepop macam ni

Image

 

sumber gambar : radiusite

ataupun buat shawl halfmoon 2 layer macam ni

Imagesumber: Facebook UniqueStyle Muslimah

orang dah ada tudung paddlepop tu. tengok model pakai nampak cantik je, tapi diri sendiri pakai macam tak cun pulak. adussss….jangan bajet diri kita ni model ye. apa model pakai belum tentu sesuai dengan kita tau.

so…marilah kita belajar buat shawl halmoon layer pulak ok..jom pegi beli kain…

c ya🙂

 

One thought on “DIY: next project-shawl halfmoon 2 layer or shawl halfmoon paddlepop?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s