DIY: teaser veil

Assalamualaikum,

hye all…

hari ni nak kasi teaser je..kepala sakit berdenyut2.. ramai betul orang datang bilik hari ni. letih dok bangun bukak pintu, tersangat letih dan sakit kepala, serius, ini bukan mengada-ngada.

disebabkan bajet yang ketat, makanya segala benda yang boleh dibuat sendiri akan dilakukan sendiri termasuklah veil. asalnya memang taknak lah pakai veil ni, nak pakai shawl je, tapi biarkan sebelah shawl tu terjuntai dan jadi macam veil. tapi bila fikir takut nampak macam Kak Ton pulak. kenal Kak Ton? alaaaa Kak Ton yang comel tu hehehe…

ni proses memanik lace untuk veil

Image

ImageImage

korang nampak macam sarat tak?tengok dalam gambar tak nampak sarat. bila letak kat kain nampak sarat sikit, takde la sarat sangat pun. orang pun taknak sarat2. malulah. orang nak semuanya simple je nanti.

next time orang cerita lah. pening, nak muntah semuanya ada ni. bila ingat balik proses jahit manik ni lagilah rasa nak muntah. bukan letih jahit manik tu, tapi orang memang rasa tak sihat hari ni

jumpa lain entry… c ya

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s