About me

i think i’m just simple n sweet =)
sometimes become very talkative and cheerful…and sometimes become very emo…i love my life, and i don’t regret anything, because i believe, mistake is the best teacher…i can become a good friend, and also a cruel friend🙂

saya selalu berdoa :

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

who is my mr. nice guy?

dia…sentiasa bersama ketika susah dan senang, ketika kugembira dan berduka…dia sentiasa ada… semoga kami disatukan dengan izinNya, dan mendapat rahmat dariNya…amin…

saya berpegang kepada kata-kata ini~~~

“Wanita itu ibarat buah epal,epal yang tidak berkualiti amat mudah diperolehi kerana ia berguguran ditanah..Tetapi epal yang tidak mampu dibeli berada dipuncak, susah nak dipetik, susah nak digapai..Kadang-kadang epal itu risau, kenapalah …diriku belum dipetik?…Lantas ia merendahkan martabatnya dan menggugurkan diri menyembah tanah, sedangkan ia sebenarnya telah ﷲﺍ jadikan begitu tinggi martabatnya sehingga tiada siapa yang berani memetiknya..Hanya pemuda yang benar-benar hebat sahaja yang mampu, mungkin bukan di dunia tapi di akhirat sana, insya-Allah…Biarlah jodoh bukan didunia asalkan cinta Ilahi mengiringi”..

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
I asked for Strength………
And God gave me Difficulties to make me strong.
I asked for Wisdom………
And God gave me Problems to solve.
I asked for Prosperity………
And God gave me Brain and Brawn to work.
I asked for Courage………
And God gave me Danger to overcome.
I asked for Love………
And God gave me Troubled people to help.
I asked for Favours………
And God gave me Opportunities.
I received nothing I wanted
I received everything I needed
My Prayer has been answered
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

You cannot make your future perfect if you carry the past to the future, instead learn a lesson from it..
Life must go on…whatever come across in front of you..
Do believe in yourself more than others else do..

happy browsing🙂

7 Comments

7 thoughts on “About me

  1. salam .. ari t0wh aq adew buad sh0w kt sk0wla aq .. aq nyanyi kn lgu insya allah … yg t0wh last sh0w aq ,,, cdey cgt .. wk2 aq nyanyi t0wh aq rse mcm nk nngis cbb aq teregt blk kenangan b’sme kwan2 aq kt claz 1s2 smkpa ,,, cdey gile .. aq syg gila kt kengkwan aq … luv them s0 mush !! dpa larh kwan aq dunia akhirat ,,,

  2. salam awak,terbca post ttg DIY halfmoon shawl tu.ya allah kreatifnya awak ni.
    saya ada soalan la macam mana nk buat tu.mcm mana nk contact awak ye?
    please2 email sy secepat mgkin🙂

  3. salam kak..sy na tnye..kalau sy na buat tudung bawal..berape meter kain yg sy kne beli ek..ukuran mcm bawal yg standard tu..sy na buat untuk pkai sendiri je..xde la corak sme ngn org lain..hehe..thanks..:)

    • waalaikumussalam..kalau bawal bidang standard, beli semeter je dah cukup. then potong je bagi jadi 4 segi sama🙂 standard 45 inci.. yang bidang 60 inci tu untuk tudung labuh. selamat mencuba🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s